Sign in
Password recovery
Enrollment successful
Welcome to our website! Thank you for register

FAQ

Здравствуйте! Скажите пожалуйста, как нам объяснить клиенту как ему пользоваться клавиатурой K-GLCD, кроме "Постановки -снятия из под охраны и состояния зон,ошибок"?! Что такое F1, F2, F3, регулируется ли уровень подсветки, какой функционал он может использовать еще? На сайте мы ничего не нашли кроме паспорта на данный вид товара, но там нет описания и как ей пользоваться, как и куда можно еще задействовать данную клавиатуру! Например, самое такое примитивное "если вы хотите просмотреть состояние зон - выполняйте такие функции,если вы хотите просмотреть журнал событий - выполняйте такие функции, баланс счета -такие и т.д. Я имею ввиду для КЛИЕНТА-какую-то брошюру! По функционалу, возможностям и командам!СПАСИБО!

Добрый день!    Информация про управлению системой с помощью клавиатуры K-GLCD размещена в документации на соответствущий охранный прибор с которым планируется ее использование. Если это прибор Орион NOVA 8, то информация есть в вкладке загрузок для этого прибора http://tiras.ua/orion-nova-8 (руководство по эксплуатации, инструкция администратора).    Формата брошюры на сегодня к сожалению нету, но мы работаем над разработкой подобного документа.

Чи обовязково повинні бути омломбовані ручні пожежні сповіщувачі типу СПР перед веденням в експлуатацію. В ДБН це не зазначається. 

Доброго дня! З нашого досвіду - пломбувати чи ні, вирішує організація, яка встановлює систему пожежної сигналізації. Рекомендуємо це питання також задати саме організації, що встановлює систему.

Прибор МЦА-GSM.4 постоянно приходят сообщения Криптозащита ППК нарушена-Криптозащита ППК восстановлена. Замена прибора ситуацию не изменила. Можно ли что-то изменить в настройках.

Доброго дня!  Потрібно перевірити на пульті чи не створено дві картки об'єкту з однаковими номерами (прихованими чи об'єктовими). Краще отримати контакти інженера пульту для уточнення. 

Добрый день. Есть необходимость объединить пож. сигнализацию в 2х зданиях. Хотелось бы знать - возможна установка в 1ном здании главного ППК (8-16 шлейфов) и расширителя для него в другом здании (8 шлейфов). И функциональной клавиатуры на которой бы было видно состояние всех шлейфов. Предложите оборудование. Спасибо!

Доброго дня!  Для реалізації Вашого проекту найкраще підходить схема: в одному приміщенні встановити ППКП "Тірас-16.128П" (http://tiras.ua/tiras-16128p ), який має 16 шлейфів сигналізації (з можливістю розширення до 240), а в другому приміщенні встановити в якості розширення ППКП "Тірас-8П" (8 шлейфів) (http://tiras.ua/tiras-8p). З'єднуються вони системною шиною RS-485. На клавіатурі ППКП "Тірас-16.128П" буде відображатись стан усіх шлейфів, не має потреби встановлювати додаткову клавіатуру.

Прилад забороняє постановку ШС під охорону?

Можливі причини: порушено тампер ППК, клавіатури; незібрані ШС; мигає індикатор «Несправність» на клавіатурі прилад забороняє постановку ШС під охорону. Під час постановки під охорону, після введення [код доступу] й [#], миготінням індикаторів ШС жовтим кольором відображаються наступні несправності: «1» - немає мережі 220 В; «2» - несправність або відсутність акумулятора; «3» - несправність кола підключення зовнішнього оповіщувача; «4» – коротке замикання по виходу «ПВЫХ» або «+12В». Якщо в секції 14 (в 3-му рівні доступу) дозволені відключення відповідних несправностей (по заводських установках всі відключення дозволені), повторним натисканням [#] прилад поставить ШС під охорону.  

Не передається SMS про стан рахунку?

Для оператора «Київстар» потрібно вимкнути рекламу, а саме вставити SIM-карту в телефон і відправити оператору USSD запит: *781*2#.

Чому немає напруги на клемах акумулятора (далі АКБ)?

Оскільки в приладі реалізовано захист від глибого розряду АКБ та  контроль наявності АКБ, напругу на клемах АКБ ППК слід вимірювати коли АКБ  підключена до них та справна (напруга АКБ знаходиться в межах 10.5..13.8 В). Перевірка справності зарядного пристрою виконується шляхом вимірювання напруги на АКБ при підключенні та відключенні мережі 220В.

При спрацюванні та відновленні тривожної кнопки 3 рази підряд подальші повідомлення на ПЦС не приходять?

Після тривоги необхідно перевстановлювати ШС під охорону (з ПЦС, з ППК або налаштовувати ШС з обмеженим часом пам’яті тривог).

Чому ПСО не виходить на зв'язок з пультом?

Можливі причини: ПСО не налаштований, перевірити прихований та серійний номер (UID – для 18kCID-M_1, 18kCID-M_2), точку доступу SIM1 та SIM2,  ip адресу та порт ПЦС  згідно керівництва з експлуатації (завантажується з сайта).  

Який ПСО обрати для свого приладу?

ПСО 18кГц 18K.Gt-1 використовується для сполучення ППК з протоколами «МОСТ», «Інтеграл-О» на ПЦС «МОСТ». ПСО 18кГц 18K.G-2 використовується для сполучення ППК з протоколом «Інтеграл-О» на ПЦС «GNG SPIDER». ПСО «18кГц-GPRS» 18kCID-M_1 та 18kCID-M_2  є пристроєм сполучення ППКО, який працює по провідних та телефонних лініях зв’язку в протоколах «Contact-ID», «Ademco Express», «МОСТ» або «Інтеграл-О» (одночасно лише один), з ПЦС «МОСТ» в протоколі «NOVA» через GPRS канал мережі GSM. Додатково ПСО має два власних шлейфи сигналізації (ШС), програмований транзисторний вихід та можливість надсилання SMS-повідомлень про основні події на ПСО та ППК.

Ask a question:

<