Вхід на сайт
Відновлення паролю
Реєстрація пройшла успішно
Вітаємо на нашому сайті! Дякуємо за реєстрацію

Питання-відповідь

Для чого можуть бути застосовані сценарії в ППК "Оріон NOVA 4/8/16"?

Сценарії в ППК "Оріон NOVA 4/8/16" можуть бути застосовані для: 

  1. Скидання живлення чотирьохпровідних сповіщувачів;
  2. Організації додаткового звукового/світлового оповіщення при тривозі;
  3. Формування сигналу «Під охороною» для модулів інтеграції бездротових датчиків;
  4. Підключення електрозамків;
  5. Керування автоматичними воротами;
  6. Задавання умов спрацювання піропатрона;
  7. Увімкнення освітлення протягом входу/виходу з об’єкта;
  8. Інше.

Як виконати комплексне опитування стану ППК "Оріон NOVA 4/8/16" з ПЦС?

  1. Виділити потрібний об’єкт;
  2. Утримуючи кнопку «Ctrl» на клавіатурі натиснути «Опросить» (в розділі «Зоны /Управление»);
  3. У спливаючому вікні «Опрос состояния» обрати один з потрібних пунктів.

Як приписати ключ Touch Memory до ППК "Оріон 4/8/16"?

Вирішення:

Спосіб 1: В додатку oLoader відкрити розділ «Користувачі». В поле «Код доступу», або «Код нападу» записати 12-значний код ключа Touch Memory (iButton). Завантажити налаштування в ППК.

Спосіб 2: За допомогою зчитувача та клавіатури K-LCD (K-GLCD):

  1. Ввести на клавіатурі: [код адміністратора] [#]
  2. Обрати пункт «КОД ДОСТУПУ», або «КОД НАПАДУ»;
  3. Прикласти ключ Touch Memory до зчитувача та натиснути [#];
  4. Повторно прикласти ключ Touch Memory до зчитувача та натиснути [#].

Спосіб 3: За допомогою зчитувача та клавіатури K-LED4 (K-LED8, K-LED16):

  1. Попередньо за допомогою oLoader створити користувача, який буде керувати за допомогою ключа Touch Memory, та тимчасово присвоїти йому цифровий код доступу.
  2. Відключити прилад від ПК та вивести його в робочий режим.
  3. Ввести: [код доступу користувача] [#] [1] [#] (індикатор «Готово» починає блимати 1 раз в секунду);
  4. Прикласти ключ Touch Memory до зчитувача та натиснути [#] (індикатор «Готово» починає блимати 2 раз в секунду);
  5. Повторно прикласти ключ Touch Memory до зчитувача та натиснути [#].

Чому не приходять SMS з ППК "Оріон NOVA 4/8/16"?

  • Причина 1: Не вірно введений номер телефона.

Вирішення: Змінити номер телефону користувача за допомогою oLoader, або клавіатури K-LCD (K-GLCD). Формат номера «+380YYXXXXXXX», або «0YYXXXXXXX».

  • Причина 2: Не дозволено надсилання SMS з даного ППК.

Вирішення: За допомогою oLoader (див. Настанова щодо експлуатування п. 2.4.8).відкрити розділ «Системні параметри»;  увімкнути опцію «Дозволити відправку SMS».

  • Причина 3: Не обрані типи подій, по яким повинні надсилатись SMS.

Вирішення: За допомогою oLoader (див. Настанова щодо експлуатування п. 2.4.6), або клавіатури K-LCD або K-GLCD (див. Інструкція адміністратора п. 1.2.1) обрати типи подій при виникненні яких будуть надсилатись SMS даному користувачу (постановка/зняття, тривоги, сервісні, перемикання виходів).

  • Причина 4: Користувач не має повноважень на керування відповідною групою, виходом, або певна зона йому не приписана.

Вирішення: Якщо є необхідність отримувати SMS по певній події на номер телефону користувача необхідно за допомогою oLoader, або через меню адміністратора з K-LCD (K-GLCD) надати відповідні повноваження даному користувачу.

  • Причина 5: Немає можливості надсилати SMS з даної SIM-карти.

Вирішення: Забезпечити можливість надсилання SMS з даної SIM-карти, або замінити її.

Чому не вдається додати ППК "Оріон NOVA 4/8/16" в Control NOVA?

 Причина 1: Адміністратором не надано дозвіл на додавання ППК "Оріон NOVA 4/8/16"  в додаток Control NOVA.

Вирішення: 

  • Спосіб 1: Ввести код доступу адміністратора з K-LCD (K-GLCD) – перейти в меню НАЛАШТУВАННЯ → ДИСТАНЦІЙНЕ КЕРУВАННЯ. Увімкнути дозвіл на дистанційне керування згідно інструкцій на дисплеї клавіатури.
  • Спосіб 2: На клавіатурі K-LED4 (K-LED8, K-LED16) ввести комбінацію:  [код доступу адміністратора] [#] [7] [#]
  • Спосіб 3: Якщо в конфігурації не налаштовано жодної клавіатури дозвіл на дистанційне керування буде увімкнено після подачі живлення на ППК та виходу його в робочий режим.

Причина 2: Вийшов час  (10 хв.) на додавання ППК "Оріон NOVA 4/8/16"  в додаток Control NOVA.

Вирішення: Повторно надати дозвіл на дистанційне керування (див. вирішення причини 1 даної проблеми).

Причина 3: Вимкнена робота з сервісом Tiras CLOUD.

Вирішення: В додатку oLoader відкрити вкладку «Зв’язок»; увімкнути опцію «Робота з Tiras CLOUD».

Причина 4: Немає доступу до послуги GPRS через налаштовані SIM-карти.

Вирішення: Забезпечити можливість роботи по GPRS даної SIM-карти, або замінити її.

Причина 5: На смартфоні встановлені обмеження вихідних даних на додаток Control NOVA, або сервіси Google Play (для ОС Android).

Вирішення: Перевірити налаштування смартфона та програм для оптимізації роботи смартфона, на наявність обмежень використання даних для додатків Control NOVA та сервісів Google Play (для ОС Android). При наявності обмежень потрібно їх зняти.

Чому немає зв'язку ППК "Оріон NOVA 4/8/16" з ПЦС?  

Причина 1: Низький рівень сигналу GSM.

Вирішення: 

  • Спосіб 1: Встановити виносну антену (2,5 dBi), яка поставляється в комплекті з ППК, з дотриманням вимог Настанови щодо експлуатування п. 2.2.
  • Спосіб 2: Якщо спосіб 1 не допоміг – встановити антену (900/1800 МГц, роз’єм SMA) з коефіцієнтом підсилення більше 2,5 дБі в місці якісного сигналу GSM.

Причина 2: Невірно налаштовані канали зв’язку.

Вирішення: Звірити IP-адресу та порт ПЦС в налаштуваннях ППК "Оріон NOVA 4/8/16" з конфігурацією пультового обладнання.

Причина 3: Некоректні налаштування комунікаторів.

Вирішення: Перевірити налаштування SIM-карт (точки доступу, PIN-коди) та модуля  M-NET (IP-адреси, маска-підмережі, і т.д.).

Причина 4: SIM-карта не вірно вставлена в роз’єм.

Вирішення: Вставити SIM-карту згідно маркування на платі. Першою SIM-картою є та, що розміщена ближче до плати, друга – розміщена над першою SIM-картою.

Причина 5: На SIM-карті закінчились кошти, або вичерпано об’єм трафіку наданий оператором.

Вирішення: Забезпечити можливість роботи по GPRS даної SIM-карти, або замінити її.

Причина 6:  В ПЗ «МОСТ» невірно створена картка об’єкту.

Вирішення:  Відредагувати картку об’єкта в ПЗ «МОСТ»: перевірити коректність введеного типу ППК, серійного та прихованого номерів.

Чому немає зв’язку ППК "Оріон NOVA 4/8/16" з клавіатурою?

Причина 1: В налаштуваннях невірно вказано серійний номер, або тип клавіатури.

Як перевірити: На платі клавіатури технологічний індикатор  «RS-485» – світиться, «LINK» – не світиться.

Вирішення: За допомогою oLoader прописати в налаштуваннях підключену клавіатуру вірно вказавши її серійний номер та тип.  Серійний номер і тип клавіатури вказаний на табличках фірмових на її корпусі, на платі та на титульній сторінці паспорта.

Причина 2: Неправильно підключена лінія зв’язку між ППК "Оріон NOVA 4/8/16" та клавіатурою.

Вирішення: Забезпечити відповідність підключення клавіатури вимогам наведеним в настанові щодо експлуатування п. 2.2.

Причина 3: ППК "Оріон NOVA 4/8/16" не приймає налаштування.

Вирішення: Дивись відповідь на запитання «Чому ППК не приймає налаштування?».  

Чому ППК "Оріон NOVA 4/8/16" не приймає налаштування?

Причина 1: Доступ до ІІІ рівня заборонено адміністратором.

Як перевірити: 

  • Спосіб 1: Ввести код доступу інсталятора з K-LCD (K-GLCD) – на дисплей виводиться повідомлення «ДОСТУП ЗАБЛОКОВАНО АДМІНІСТРАТОРОМ».
  • Спосіб 2: Ввести код доступу інсталятора з K-LED4 (K-LED8, K-LED16) – звучить довгий сигнал зумера.

Вирішення:

Спосіб 1: Адміністратору системи за допомогою клавіатури K-LCD (K-GLCD) необхідно зайти в меню НАЛАШТУВАННЯ → ДОСТУП ІНСТАЛЯТОРА та увімкнути доступ (згідно інструкцій на дисплеї клавіатури).

Спосіб 2: Виконати скидання кодів доступу: ​

  1. Відключити прилад від АКБ та мережі 220В;
  2. Натиснути та утримувати кнопку «RESET» на платі базового блоку;
  3. Підключити ППК до мережі 220В та (або) АКБ;
  4. Після того як почне блимати індикатор GSM NET, відпустити кнопку «RESET».

Після скидання кодів потрібно за допомогою oLoader в розділі «Системні параметри» вимкнути опцію «Заборонити 3-ій рівень доступу» та прописати коди доступу всім налаштованим користувачам.

Причина 2: Введений невірний код інсталятора (код доступу інсталятора, який вводиться в oLoader при збереженні налаштувань, повинен співпадати з тим, що попередньо налаштований в ППК).

Вирішення:  Якщо код інсталятора втрачено необхідно виконати скидання кодів доступу:

  1. Відключити прилад від АКБ та мережі 220В;
  2. Натиснути та утримувати кнопку «RESET» на платі базового блоку;
  3. Підключити ППК до мережі 220В та (або) АКБ;
  4. Після того як почне блимати індикатор GSM NET, відпустити кнопку «RESET».

Після скидання кодів потрібно за допомогою oLoader прописати коди доступу всім налаштованим користувачам.  

Причина 3: Невірна назва файлу налаштувань.

Вирішення: Якщо є необхідність записати в ППК "Оріон NOVA 4/8/16"  налаштування, які були попередньо створені за допомогою oLoader, потрібно скопіювати підготовлений файл налаштувань на ППК (підключивши його до ПК згідно Настанови щодо експлуатування п. 2.3) та перейменувати файл за допомогою засобів ОС на «CONFIG.XML» (при створенні файлу конфігурації повинен бути введений код інсталятора ППК).  

Причина 4: Помилка файлової системи флеш-носія ППК "Оріон NOVA 4/8/16".

Вирішення: Виконати форматування флеш-носія ППК засобами Windows (файлова система FAT; розмір кластера 512b; параметр «Швидке форматування» вимкнено).

Чому oLoader (Windows) при налаштуванні ППК "Оріон NOVA 4/8/16" видає повідомлення "Немає відповіді на запит"?  

Причина 1: Прилад не підключено до ПК, або пошкоджено USB-кабель.

Вирішення: Підключити прилад до ПК за допомогою попередньо перевіреного кабелю USB-A/mini USB-B.  

Причина 2: Прилад підключено до ПК в робочому режимі (див. Настанова щодо експлуатування п.2.3.3). 

Вирішення: 

  1. Відключити прилад від АКБ та мережі 220В;
  2. Підключити прилад до ПК за допомогою кабелю USB-A/mini USB-B. 

Причина 3: Файл конфігурації на ППК "Оріон NOVA 4/8/16" відсутній, або пошкоджений.

Вирішення: 

  1. Виконати форматування флеш-носія ППК засобами Windows (файлова система FAT; розмір кластера 512b; параметр «Швидке форматування»  вимкнено);
  2. Відключити ППК від ПК, підключити ППК до АКБ та мережі 220В; Після появи індикації GSM NET відключити ППК від АКБ та мережі 220В, підключити ППК до ПК;
  3. Виконати зчитування конфігурації з ППК за допомогою ПЗ oLoader (див. Настанова щодо експлуатування п. 2.3.3).
  4. Перевірити відповідність серійного номеру ППК в інтерфейсі ПЗ oLoader та на табличці фірмовій ППК.

Причина 4: Помилка драйвера USB-порту.

Вирішення:

  • Спосіб 1: Підключити ППК в інший USB-порт ПК.
  • Спосіб 2: Якщо спосіб 1 не допоміг – засобами Windows виконати пошук можливих помилок та при необхідності перевстановити відповідний драйвер.

Прилад забороняє постановку ШС під охорону?

Можливі причини: порушено тампер ППК, клавіатури; незібрані ШС; мигає індикатор «Несправність» на клавіатурі прилад забороняє постановку ШС під охорону. Під час постановки під охорону, після введення [код доступу] й [#], миготінням індикаторів ШС жовтим кольором відображаються наступні несправності: «1» - немає мережі 220 В; «2» - несправність або відсутність акумулятора; «3» - несправність кола підключення зовнішнього оповіщувача; «4» – коротке замикання по виходу «ПВЫХ» або «+12В». Якщо в секції 14 (в 3-му рівні доступу) дозволені відключення відповідних несправностей (по заводських установках всі відключення дозволені), повторним натисканням [#] прилад поставить ШС під охорону.  

Задати питання:

<