loading...
Вхід на сайт
Відновлення паролю
Реєстрація пройшла успішно
Вітаємо на нашому сайті! Дякуємо за реєстрацію

Гарантія

Наше обладнання виготовляється на власних виробничих лініях та проходить декілька рівнів тестування і контролю, тому процент заводського браку наближується до нуля.

Але все-таки обладнання інколи виходить з ладу, тому ми виконуємо як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування обладнання нашого виробництва.

На більшість обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» діє гарантія терміном 2 роки, на деякі групи товарів – 5 років.

 

Умови транспортування та зберігання

 
Запаковані вироби транспортуються малотонажними відправленнями на будь-яку відстань автомобільним і залізничним транспортом в закритих транспортних засобах відповідно до правил перевезення, що діють на кожному виді транспорту. При розміщенні та кріпленні ящиків з запакованими виробами під час транспортування забезпечується стійке положення ящиків, виключається зсув і удари між собою.
 
Під час завантаження і транспортування виконуються вимоги маніпуляційних знаків на тарі.
Запаковані вироби зберігаються в складських приміщеннях за температури повітря від мінус 50 0С до 40 0С, відносній вологості повітря не більше 98 % за температури 25 0С. У повітрі, де зберігаються вироби, не повинно бути агресивних домішок, що викликають корозію.
 

Обмеження відповідальності

 
Виробник залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні виробу за спірних обставин. Виробник також має право виносити остаточне рішення про те, чи підлягає виріб обслуговуванню за гарантією.
Дії та пошкодження, що призводять до втрати обслуговування за гарантією:

1) пошкодження, спричинене природними явищами (пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка та ін.);

2) пошкодження, спричинене порушенням правил монтажу або забезпеченням неналежних умов експлуатації виробу, включаючи в тому числі:

  • неякісне заземлення;
  • перенапругу мережі живлення; 
  • високу вологість і вібрацію;
3) пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах та інше;
4) механічні пошкодження складових частин виробу (сколи, вм'ятини, тріщини, зламані контактні роз'єми та інше);
5) пошкодження, заподіяне в результаті самовільного ремонту;
6) пошкодження, заподіяне в результаті порушення правил транспортування, зберігання, експлуатації;
7) зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера виробу (або наклейок з серійними номерами на виробу);
8) Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які підвищують його якість і експлуатаційні характеристики, за умови збереження експлуатаційних характеристик, без попереднього повідомлення.

Гарантійне обслуговування

otk@tiras.ua
в голосовому меню цифра - 6
+38 (067) 564 73 75
+38 (095) 282 76 90

Графік роботи:

Пн-Пт з 8:00 до 17:00

Обідня перерва з 12:00 до 13:00

Валерій Панченко

Гарантійне та післягарантійне обслуговування

  • E-mail*: otk@tiras.ua
  • Тел.: +38 (067) 433 25 12 +38 (050) 312 80 32

Ігор Щербацький

Гарантійне та післягарантійне обслуговування

  • E-mail*: otk@tiras.ua
  • Тел.: +38 (067) 432 79 43 +38 (050) 317 70 04

Задати питання:

Ви повинні погодитися з умовами політики конфіденційності